dinsdag 6 maart 2007

Haar uitval

De datum voor het passeren van de verkoopakte bij de notaris staat vast. Het wordt 13 maart. Op een dinsdag. Om twee uur zal dit heugelijke feit plaats vinden. Erg lastig voor mij want ik moet het in mijn agenda proppen tussen zo'n tien afspraken in. Bedankt Diana, weer gelukt. Als de voorafgaande afspraak wat eerder stop en de daarop volgende wat later begint is het weer glad. Jammer eigenlijk want het liefst ga je toch naar de nieuwe woning. Maar ja de afspraken staan en ’s avond een informatieavond over een nieuw bestemmingsplan afzeggen is niet zo handig.................................We vieren het nog wel eens.

Bij Mark staat dagelijks het zweet op zijn voorhoofd. Het is echt aanpakken. Hij gaat nu ook de trap op en af. Zo’n 8 treden. Met de rolstoel uiteraard. Het zijn de bekende treden die we tegen komen bij pleinen e.d.

Zijn haar valt er van uit. Ja serieus. Zijn haar wordt steeds dunner. Raar en we weten niet hoe het komt. We denken dat het komt door de medicijnen. Heeft iemand een idee????

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Moge Markie en de rest,

knap hoor dat je de trap op en af kan. Goed het zijn nog maar 8 treden maar je zal het maar moeten doen. En jij .................JIJ DOET HET GEWOON!!! Zie je wel dat je een kanjer bent.
Vanavond zie ik je weer even want kom je moeder ophalen omdat je pa bij het stemhokje moet blijven hihi. Kan tie weer heel de avond droppies eten. Nah als ik er dan ook maar 1 krijg als ik ga stemmen! En anders loop ik wel even door naar oma Boer om in die snoepdoos antieke snoepjes te zoeken :D :D

Latersssssssssssss,
Jolanda

Anoniem zei

hallo Mark,

Ik heb ooit eens iets over oorzaken gehoord van haar uitval en heb het even nagevraagd.Het komt vaker voor dat een maand of twee drie na een traumatische ervaring/zenuwcrisis of een narcose iemands haar gaat uitvallen.Het zou best kunnen zijn dat dit bij jou ook het geval is.......je hebt het tenslotte allebij mee gemaakt.dat is dus eigenlijk dubbelop!Maar het komt vanzelf weer goed.

groetjes,
manon(moeder van Cor)

Anoniem zei

nog even......ik vergeet de groeten van Cor te doen,dus bij deze!!

groetjes,
manon