zaterdag 24 februari 2007

Lekke band.




Hallo lieve mensen

Mark was vandaag weer thuis en dat hebben we geweten sjonge jonge zeg.
Mark en ik, Joost, gingen naar Nick, Klaas en Margreet want Nick en Klaas waren jarig. Maar op de terugweg van Nick nou nou daar liep Joost en reed Mark. We kwamen “Goud” nog tegen (Jacob Goud). En we gingen richting cafĂ© de Babbelaar. We liepen bij het postkantoor. En toen kwam het hoor. Psssssssss zei de band van Mark. Potverdikkeme. Joost rende Mark met de rolstoel terug naar huis. In 3 minuten waren we thuis. Mark en Joost dachten nog even wat in de Babbelaar te gaan drinken. Bij de Babbelaar was het een verlate carnavalsavond. Dat ging dus mooi niet door voor ons.

DUS WIJ VERZOEKEN DAT DE JEUGD BIJ HET POSTKANTOOR GEEN FLESSEN MEER KAPOT GOOIT. Anders moeten we volgende x de ANWB bellen voor een lekke band. Mark heeft geen reserve wiel.

Mark en Joost kwamen thuis. Mark was even chagrijnig maar na een paar lolletjes van pa knapte hij er weer boven op. Dit was het voor vandaag.

Vriendelijke groeten Joost.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Joost en Mark,

Jeetje wat een pech, met die lekke band. ik vond het leuk dat jullie er waren en hoop dat het niet te koud was in de schuur.
nou ik ga nick maar even wakker maken en dan kunnen we de schuur opruimen en nog naar een muis zoeken die is ontsnapt. ik ben alleen bang dat 1 van de katten mij alvoor is geweest, sjaak (de rode kater) zat me vanmorgen verheerlijkt aan te kijken dus ik verdenk hem ervan. of mischien zit hij bij jou in je jaszak Joost.
je mag hem houden hoor, want ik vindt ze vreselijk eng.

Gr.Margreet