donderdag 22 februari 2007

Dossiers

Uit de weblogs van de laatste dagen zou je opmaken dat het alleen maar feesten is voor ons. Geenszins echter. Door Mark is er hard gewerkt. Hij heeft weliswaar, net als ik, even mogen ruiken aan de Bergse vastenavend maar meer als dat was het ook niet. Voor mij de eerste keer dat ik niet bij de kindervastenavond en optocht was. Mark heeft gewoon zijn revalidatie gedaan overdag. Onder anderen heeft hij drie nieuwe rolstoelen getest. Twee kwamen tot nu toe door de voorronden heen. Eén exemplaar zag er robuust en degelijk uit maar was minder wendbaar en had een erge hoge zit. In overleg met de diverse therapeuten wordt gezocht naar de best passende rolstoel.

De postzegels en kaarten druppelen nog binnen. Wat betreft postzegels niet alleen die op kaarten en brieven zitten maar ook die voor het verzamelen. Komend weekend kan Mark ze weer in de boeken stoppen. Van Robertha kregen we zelfs een heel album met de boodschap er uit te halen wat Mark mist. Leuk hè.

Vandaag weer cursusdag voor Mark en Lian. Dat was weer aanpoten en opletten. Maar ja, zo hoor je nog eens wat.

Ik heb me vandaag, rustig thuis, door een stapel politiedossier geworsteld. Lagen er al even en iedere keer was er wat. Vannacht weer om drie uur terug uit Rotterdam dus nu maar eens ongestoord thuis werken. Vanavond heb ik fractievergadering. We blikken dan vooruit naar de komende commissievergaderingen.





Geen opmerkingen: