zondag 24 juni 2007

Verhuizing geslaagd

We zijn ver over met de spullen. Mijn PC staat nog in het nieuwe huis en dat had ik niet gedacht. Ik gebruik nu Joost zijn nieuwe PC. Er staat nog geen Word of zo op. Beetje behelpen dus en kort houden maar. Ik zal in ieder geval de foto's van de verhuizing op de Blog zetten dan kunt U zien dat er erg hard gewerkt is. Een hele dag sjouwen. Het leek er op alsof alles langs voor er uit ging en langs de achterkant weer terug in huis werd gezet. Uiteindelijk is het overgroten deel toch het huis uit. Door de bezwaarproceduren staat het meeste noodgedwongen opgeslagen. Reno en Joost hebben alles zo verdeeld dat wat we nodig hebben bij de hand is. Ze gaan er wel vanuit dat we met Kerst toch wel aan kant zijn want de Kerstballen staan achter aan. Toen de laatste verhuizer weg was kwamen de eerste weer al terug.

Die avond was er een concert van de Golden Earing bij de "Buren" van VV Strijen. Al snel werd voor de woning een terras ingericht en genoten we tot half drie die nacht van de muziek en de gezelligheid van heel veel mensen om ons heen.

Eigenlijk hadden de palen nu in de grond gezeten en was de fundering gestort. Maar ja, niet te veel bij stilstaan. In september pakken we de "bouwdraad"weer op. Nu hebben we geprobeerd het zo gezellig mogelijk in te richten. De kale muren in de kamer zien er toch anders uit nu de meubels er tegen aan staan en hier en daar iets aan de muur hangt.

Het slapen gaat redelijk. Toch wennen hoor, slapen in een washok. Ruikt wel fris. Het bed pas net tussen de wasmachine en de wasverzachter in. Met een knijpermandje op mijn nachtkastje en een droogrek aan het voeteneind gaat het best. Mijn slaapapneuapparaat zoemt ons langzaam in slaap. Nou, ik zou het kort houden. Van de week meer. Oh ja, iedereen nog bedanktvoor de hulp tot nu toe. Danja de soep was voortreffelijk. En Wimco: het bed kan een stootje hebben. Prima in elkaar gezet




































Geen opmerkingen: