maandag 31 december 2007

2008





1 januari 2008, het is gelukt. Iedereen ligt op zijn eigen kamer. We moeten aan onze slaapkamer nog een hoop doen maar dat komt wel. Ook bij Mark moeten we nog wat kleine dingen doen en het bed moet nog geleverd worden.




1 januari 2008 een nieuw jaar met nieuwe kansen en de benodigde rust brengt. Het ging niet vanzelf allemaal maar het is gelukt. Een mooi moment om te stoppen met de weblog. We schreven graag onze verhaaltjes en lieten U een beetje meekijken in ons leven. Bedankt voor al de reacties. En uuuhh, wilt U weten hoe het verder gaat??? Bel even of kom gewoon langs.




Een goed 2008 toegewenst.




En Mark…………die knalde vrolijk 2008 in.








1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve Mark
Je hebt waarschijnlijk geen idee wie ik ben, ik ben Maria peek, een collega van je vader. De laatse keer dat ik je gezien heb was je nog een klein ventje die nog in sinterklaas geloofde en zag ik je op het bureau. Ik ben erg geschrokken van wat er met je gebeurd is. Door omstandigheden heb ik dit niet mee gekregen en ik ben er erg van geschrokken. Ik heb al de verhalen gelezen en ben erg blij dat je nu al zo goed vooruit gaat.
Ik zit zelf momenteel in de lappenmand maar ik kom zeker langs als ik van je vader binnen mag, hij is namelijk een beetje bang voor mij, geien alles wat ik over hem weet. Heel veel sterkte en hopelijk gauw tot ziens.
maria peek
maria.peek@casema.nl